خانه / کسب و کار / داشتن کسب و کار الکترونیک موفق

داشتن کسب و کار الکترونیک موفق

قبل از اینکه کسب و کار خود را راه اندازی کنید باید در بسیاری از مواردی که مربوط حیطه ی کاری شماست اطلاع کافی کسب نمایید. یکی از این موارد که ممکن است در مورد کسب و کار شما به شما کمک شایانی کند این است که در مورد کسب و کار های الکترونیکی اطلاعات کافی را داشته باشید. در ادامه در مورد داشتن کسب و کار الکترونیک موفق بیشتر صحبت خواهیم کرد.

شرایط مهم دیگر در کسب و کار الکترونیک وجود شبکه ارتباطی قوی معاشر با اطمینان بالاست. دسترسی به پهنای باند بالاتر در اختیار هیچ کدام از بنگاهها نیست. پهنای باند قسمتی از زیرساختهای نهادینه شده توسط دولت است. هرقدر این وسعت برتر باشد، حجم وسرعت اطلاعاتی که ردوبدل می کند فراوان تر خواهد بود. از این رو با درنظر گرفتن نقش مهمی که این عامل می تواند در موقعیت خدمت ها شبکه با توان بالا داشته باشد، خصوصی سازی و هنجار زدایی فعالیت ها ارتباطی به منظور ازدیاد کارایی در سیستم سازمان پیام رسانی در کشورهای در حال توسعه و ترفیه یافته مورد تاکید جای می گیرد.

کسب و کار موفق
متغیرهای رفتاری بسان استاندارد تبحر نیروی انسانی بنگاهها، حجم تاثیر گذاری در بازجست و رفاه و نرخهای دستمزد، از عوامل مهمی هستند که در پسند کسب و کار الکترونیک مداخله بنگاهها موثرند. هرقدر بنگاه تجاری در سطح بین‌المللی از نیروی انسانی متخصص بیشتری برخوردار باشد و منابع بیشتری را به تاثیر گذاری اختصاص دهد، جا بهتــــــری در جذب و قبول کسب و کار الکترونیک دارد.

کسب و کار مدرن
قدرت معامله شریكی مردم که با سطح سود و رفاه اقتصادی ناحیه مشخص می‌شود، نقش مهمی بر پیروزی در کسب و  کار دارد.در زمان رکود اقتصادی، با توجه به کاهش توان فروش افراد و عدم رغبت به سرمایه گذاری، کسب و کارها با واکنش منفی مواجه می‌شوند.در اقتصاد معیشتی بیشتر افراد با کشاورزی درگیر هستند، مرتبه خود را مصرف می‌کنند و مابقی را با کالاها و خدمات سهل مبادله می‌کنند.

کسب و کار مدرن
دهه نود میلادی دهه پدیدار شدن کسب و کارهایی بود که به کسب و کارهای دات کام مشهور شدند. کسب و کارهایی که در تصویر یک وب سایت راه اندازی می شوند تا به بهره برداری از مهلت هایی بپردازند که در اثر فناوری اینترنت رد شده است. پیروزی و یا شکست این کسب و کارها نیز همچون سایر گونه ها کسب و کارها متأثر از عوامل مختلفی است.

کسب و کار مدرن
تحقیقات نشان داده است که فقدان دانش بنیان ای کسب و کار، نداشتن طرح کسب و کار و یا ضعیف بودن آن، انتشار غیر مؤثر، تدارکات ناکافی، ناتوانی در برآورده سازی نیازهای مشتریان، استعمال نابجا از ماخذها مالی و کاهش تدریجی اشتیاق مایه گذار به دادوستد الکترونیک و همچنین رشد قارچی شرکت های اینترنتی و بیان تغییر در عمل خرید مشتریان، از مهم ترین دلایل شکست کسب و کارهای اینترنتی بوده است.

کسب و کار مدرن
از سوی دیگری کسب و کارهای اینترنتی موفق غالباً از نوع ترکیبی (حقیقی و مجازی) بوده اند که از زنجیره تأمین قوی و بازهم پایه ای از مشتریان موجود خود بهره می بردند.

درباره ی پژمان حسنی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *